Informace o povinném subjektu zveřejňované podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
- Název: Obec Uzenice
- Důvod a způsob založení: Obec Uzenice byla založena podle ustanovení §3 odst.4) zák.č. 128/2000Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s §29 odst.3) zákona č. 90/1995 Sb. o jednacím řádu Poslanecké sněmovny, ve znění pozdějších předpisů.
- Organizační struktura: Zastupitelstvo obce, výbory a komise, Ostatní dokumenty viz rubrika Povinně uveřejňované informace
- Kontaktní spojení:
Kontaktní poštovní adresa: Obec Uzenice, Uzenice 28, 388 01 Blatná
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu: Obec Uzenice, Uzenice 28, 388 01 Blatná
Úřední hodiny: viz Kontakty
Telefonní čísla: viz Kontakty
Adresa internetové stránky: https://www.obec-uzenice.cz
Adresa e-podatelny: viz Kontakty
Datová schránka: viz Kontakty - Případné platby lze poukázat: viz
- IČO: 00251968
- DIČ: Obec Uzenice není plátce daně z přidané hodnoty
- Dokumenty:
Seznamy hlavních dokumentů: viz rubrika Povinně uveřejňované informace
Rozpočet: viz rubrika Rozpočtová opatření - Žádosti o informace: Obec Uzenice, Uzenice 28, 388 01 Blatná
- Příjem žádostí a dalších podání: Obec Uzenice, Uzenice 28, 388 01 Blatná
- Opravné prostředky:
Opravný prostředek proti rozhodnutí ve smyslu tohoto zákona lze učinit písemně na podatelně obce nebo poštou, případně elektronicky uzenice@volny.cz - Formuláře:
- Popisy postupů: návody pro řešení životních situací
1.) Odkazy na návody na řešení různých životních situací: naleznete na určitých odborech úřadu, naleznete na portálu veřejné správy ČR více ZDE
2.) Krizové situace a jejich řešení: Jak se zachovat v krizových situacích v případě živelných pohrom, ekologických nebo průmyslových havárií, nehod nebo jiného nebezpečí? Kde najít důležité kontaktní telefony a spojení? Zde jsou následující dokumenty: Hasičský záchranný sbor ČR - Předpisy:
Nejdůležitější používané předpisy: Přehled zákonů a předpisů, podle nichž obec jedná a rozhoduje, je uložen v sekretariátu starosty. Všechny předpisy jsou k nahlédnutí v úředních hodinách.
Vydané právní předpisy: viz Vyhlášky - Úhrady za poskytování informací:
Obec je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy. - Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací:
Nadřízený orgán – Krajský úřad Jihočeského kraje při rozhodování o výši úhrady rozhodne tak, že výši úhrady potvrdí, nebo sníží, nebo přikáže povinnému subjektu, aby zjednal nápravu, jde-li o úhradu za poskytnutí informace územně samosprávným celkem v samostatné působnosti. - Licenční smlouvy:
žádné - Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. Viz Zpráva o výsledku hospodaření r. RRRR